2017 CISMA LEJIA MASKINER GLOBALISERING

Update:27-10-2020
Summary: Meerut är en av de viktiga industristäderna i västra Uttar, Pradesh, beläget vid floden Yamuna och Ganges, 6...

lejia-embr

Meerut är en av de viktiga industristäderna i västra Uttar, Pradesh, beläget vid floden Yamuna och Ganges, 65 kilometer från nordöstra Delhi, trafiken är mycket bekväm, det är en traditionell textilindustribas och ett av de viktigaste producerande områdena av sportartiklar, är också en av de viktigaste broderi produktionsbas i Indiens Delhi -omgivning.

lejia-embr-1

Vi Zhejiang Lejia Electrical Machinery Co., Ltd. . började gå in på Meerut -marknaden sedan 2013, med det gemensamma varumärket LEJIA & PESIZE, och hanterades noggrant under den lokala agenten Mr Singh Trivendra, Lejia broderimaskin bli det välkända varumärket broderimaskin av lokala kunder med sin högkvalitativa positionering.

lejia-embr-2

Meerut är en av de största broderimaskinmarknaderna i Delhi, marknadens förgrund är välmående. För att använda märkeffekten av Lejia broderimaskin inom detta område, stärka konsolideringen och utvecklingen av Lejia broderimaskin marknaden, Ge kunderna hög kvalitet och effektiv service efter försäljning.Vi Lejia öppnade kontoret i centrum av Inderlok -kolonin i Meerut den 24 januari 2018.

lejia-embr-3

Lejia General manager Mr.Sunny med försäljnings- och kundserviceteam deltog i firandet. Mer än 200 nya och gamla kunder deltog i invigningen. 3

Copyright Zhejiang Lejia Electrical Machinery Co., Ltd. Med ensamrätt.   Kommersiell broderimaskin till salu